Ostutingimused

Kuidas valida kaupu Zolotoi komisjonipoest?

Valige sobiv teema ning sirvige tooteid. Kui leiate sobiva toote, valige kogus ning paigutage toode ostukorvi.

Ostukorv

Ostukorv annab Teile ülevaate Teie poolt välja valitud toodetest ning nende kogumaksumusest, millele lisandub saatmiskulu. Peale toote lisamist ostukorvi võite e-poest veel teisi tooteid juurde valida. Kui olete toodete valimise lõpetanud, saate siseneda ostukorvi klikkides lehe ülemisse parempoolsesse serva ostukorvi nupule. Sisenenud ostukorvi, kontrollige üle valitud tooted ja nende kogus.

Tellimuse vormistamine ja tasumine

Tellimuse vormistamiseks avage ostukorv, sisestage kontaktandmed ja täitke muud vajalikud lahtrid, valige transpordimeetod, nõustuge tingimustega. Vajutada nuppu „Esita tellimus“. Kliendile saadetakse e-mailile tellimuse kinnitus.

Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. GRALETE OÜ ei vastuta Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise/ kohaletoimetamise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Pangaülekandega tasumisel saadetakse arve kliendi meilile koheselt peale tellimuse kinnitamist. Tasuda saab pangaülekandega arve alusel Gralete OÜ kontole. Ülekandega tasumisel märkige kindlasti selgitusse arve number. Müügileping loetakse sõlmituks siis, kui asume tellimust täitma ja arve on tasutud.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida selle laos puudumise tõttu või mingil muul põhjusel, edastatakse ostjale esimesel võimalusel vastav teavitus ning tasutud raha tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva alates teavituse edastamise hetkest.

Müüjal on õigus tühistada tellimused, mille eest ei ole arvega tasutud 2 päeva jooksul.

Seega tekib meil siduv kohustus Teie tellimuse täitmiseks alles siis, kui oleme veendunud, et vastav kaup on meil laos olemas ning ettemaksuarvel näidatud tähtaja jooksul on Ostja poolt sooritatud maksekorraldusega laekunud raha Müüja arvelduskontole.

Anname oma parima, et Teie kaubad jõuaksid kohale nii kiiresti kui võimalik.

Hinnad

Kõik e-poes olevad hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.  

Müüja jätab endale õiguse muuta e-poe müügihindu. Need muudatused avaldatakse e-poe lehel.

Kui tellimus oli vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, reguleeritakse ostja ja müüja vahelisi õigussuhteid nende tingimustega, mis kehtisid tellimuse vormistamise hetke seisuga.

Isikuandmed ja privaatsus

E-poes kasutatakse ostja esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemisel ja kauba saatmisel ostjale.

E-pood edastab isikuandmeid kaubavedu korraldavale ettevõttele kauba ostjale kohaletoimetamiseks.

Tellimuse muutmine

Kui olete juba tellimuse esitanud, kuid soovite seda muuta või tühistada, saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile info@zolotoi.ee  hiljemalt ühe päeva jooksul. Kirjas palume kindlasti täpsustada tellimuse number! Hilisemaid muudatusi pole kahjuks alati võimalik teostada. 

Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Gralete OÜ vastutab e-poes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest. Probleemide ilmnemisel palume pöörduda meie klienditeeninduse poole edasiste juhiste saamiseks.

Klienditeenindus: info@zolotoi.ee

Lisainfo

E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest.

E-poes esitletud kaubad on reeglina laos olemas. Määratud kaupade olemasolu ei ole garanteerita seoses võimalike e-poe tehniliste probleemide esinemisega.

Juhul, kui klient esitab tellimuse puuduvale kaubale , ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub e-poe töötaja kliendiga ja pakub välja asendustoote või tagastab maksjale ostusumma hiljemalt 7 päeva jooksul.